Sunday, August 14, 2011

tolong dokong..... pelissss.... =(

fuhhh.... penat giler kot ari nie.... mane tak nya, da la smlm x tido, lepas subuh dlm kol 7 cmtu baru la aku dpt lelap kan mate... sbnr nye aku x sure pukol bpe tapi kali terakhir aku dgr jam kat hall umah aku nie bunyi die berdeting 7 kali... so, what it means..?? eh jap2, berdeting?? hahaha... ok la tu dari aku gune berdentom kan..? ok, mmg skng aku ade mslh vocab kot.... mungkin sebab aku lame x bercakap... haha... ok itu tipu...!

ok2, balek pd crite asl.. merepek je keje kau nie..... lps tu dlm kol 9 lebih mak aku ajk g beli barang.. memang terhuyang hayang jela aku jln.... byk gak yg jadi, aku lnggar kotak smpai jatuh, then gelabah sbb die tulis "once broken consider sold" cpt2 aku keluar kedai ikot mak aku... (pdhal kotak je kot, xkan broken punye lah) haha... pastu amek barang nak letak balek tempat penyangkot pon jatuh,... nak tarik pintu pon x larat... lemah longlai je...
mcm nie la aku tadi.....

cube bygkan dr kol10 smpai kol 4 stgh aku jln.... penat tu... fuhh... ok, may be bagi korg itu biase, tp bg aku yang xcukop tido dan berpuase. (mcm aku sorg je puase... haha) itu sgt memenatkan... aku sgt mengade... pasnie, sape2 nak ajk aku shopping makesure soh aku tido awl, kalo x aku mintak dokong... haha..


hehehe... da lah, tu je nak cite, nak bg tau aku penat ari nie......  cerekarama tadi, PEREMPUAN DI AKHIR RAMADHAN menyentuh jiwa ku..... 

ok, peeps, slmt berpuase....!!!

No comments:

Post a Comment