Monday, August 15, 2011

aku yang bersalah...

ya Allah ape aku da buat niee... semua brade di luar kawalan ku.... maaf kan aku... maaf kan aku ya Allah... seperti hilang diri ku yg sbnr... aku bukan begitu lagi ya Allah.... aku suda berjanji nak berubah dulu, dan skali lagi perkara itu terjadi.... aku kesal.... menyesal dgn ape yg aku lakukan... bimbing la aku ya Allah.... beri pertunjukMu.... jgn kau tarik rahmat Mu dr ku....


namun, aku bersyukur kerana aku cepat sedar.... terime kasih ya allah... dgn kesedaran ini, moga aku tetap kan diri aku nie utk terus berubah.....


4 comments:

  1. ala sedih nye mira.knp kau?dah lme x jmpe ko x tau pape dah psl ko.miss u!

    weh cntik gile header.buat kan lahhhhhhh.

    ReplyDelete
  2. ade sumthing yg da aku buat n bende tu x patot aku buat.... sedeyhh.... tp alhamdulilah aku cpt sdr.. heeee.... aku pon da lme xjumpe kau... rindu xyah ckp la wey.... hehee... iqa yang dok bngi nie je pon aku xjumpe2 nie kan kau... nnti ade jodoh kite jumpe eh... kat tasik darul aman tu ke... huhu....

    header nie bukan aku buat... hehehe.... =D

    ReplyDelete
  3. ko selalu pergi sane ke?kalau ko datang kedah g tau lah aku.boleh jumpe.weh cm ne buat warne-warni kat header tu ?yg macam hujan tu?

    ReplyDelete
  4. skali je g ari tu... haha..
    warna warni tu?? alaa aku lupe la aku amek kt mne tuto tu.. nnti aku jempe, aku btau kau eh.. hehe

    ReplyDelete