Tuesday, July 10, 2012

1st day di penang

assalamualaikum


alhamdulilah, smlm mlm dlm pukol 10 lebih aku selamat smpai di Penang terchenta... (eh, cinta KAJANG lebeh lagi)... haha.. smpi da lewat malam, kemas2 barang, penat sgtt... tp pukul dua jugak la tido sbb jakun dgn tempat baru (baru 1st time aku jakun, selama ni  xpon.. hahaha).. tp tutup2 lampu xboleh tido, almaklumlah tempat baru kan.... ntah kol bpe aku tido, aku pon tak sedar tp lmbt jugak la sbb aku rase lame golek2 ats katil tu....


pg td pukul sembilan ada meeting... da nak mula kerja daa... eh, lupa nak kabar cuti sem nie aku duduk menetap, bertapa kat penang sbb ade gerak kerja utk pesta konvo usm bulan 9 nie... ari nie dari kol 9 smpi kol 5 stay kat opis... da macam kerja opis da ghopenyee... adoii... lemah urat2 tulang belikat (eh, btl ke ni ayt aku?) tibai la labu... aku kan mmg suke menibai.... lantak laaa kan... haha..


esk pulak ade kem.. hadoii terus bertambah tambah lemah aku jadi nyeee..... tulung tulung.... nak balekk.... nasib baek la kem 2 hari je... eh2, ade ke kem dua hari?? ade laaa... kem aku pergi esk... haha...


ok, la tu je nak cerita.... da ngnatuk... mase utk tidurrrr.... bye2, slmt malam semuaa.......


nota kaki : tak semua keikhlasan dibalas dgn keikhlasan, tp siapa kita untuk menilai keiklasan org lain kan?



2 comments: