Thursday, January 26, 2012

aiskrim kon dan kawen....

assalamualaikom peeps...... 


pejam celik, pejam celik, peejaammmm, hohoii, celik laaa.. bace post aku niee.. hehe.. da seminggu da aku cuti.. takde buat ape pon.. hujung minggu je pergi kenduri kawen,.. aisshh ramai je org kawen, alhamdulilah... jodoh dorang da sampai.. aku bile lagi? teetttt.. (kau jgn nk menggatal mira, study bia abis dulu)


hari tu pegi satu kenduri nie, die bg dessert aiskrim.. aiskrim kon yang org jual naik moto bawak loceng tu, macam tula... xpenah lagi aku jumpe.. may be aku sorg je kot jakun.. haha.. tp tu la 1st time g kenduri kawen org buat mcm tu... pasni sape2 nak kawen, korg bg la dessert tutti frutti ke eh?? confirm aku datang, aku bawak tupperware sekali.... hahaha... kemain kau mira....

ha,tu nmpak tak kitorg pegang aiskrim kon..?

time sampai tu aku pelik, kenapa la mostly yg on the way nak pegi kerete semua pegang kon aikrim... hehe.. terjawap pon akhirnya.... hujung minggu nie ade lagi kenduri kawen.. kawan main mase kecik2 dulu... xsabar nak pegi.. 


ok, wait for the next post..... thanx for reading... =)

No comments:

Post a Comment